LUIGI VS. DAISY

Tjohoo! När vi alla vaknade imorse så satte vi igång och spelade Mario Party DS! Det var skitkul (för jag och Puke vann :P ) Vi var lag, jag och Puke var i lag och Vomit och Luigi var i lag! Jag var gubben Yoshi, Puke var Toad, Vomit var Daisy och Luigi var Luigi, såklart!! Daisy lackade sönder på Luigi för att han aldrig vinner på Minigames och att han är så osmart! (HHAHHAAHAH, jag och Puke satt och gapskrattade medan vi kräktes också!) Så ni har jag ritat en bild på hur Vomit känner sig just nu :P LOL :)
// GAG

Kommentarer
Postat av: Puke

Hihi Hoho haha !! Den var bra den!!

2011-08-09 @ 12:41:13
URL: http://flygandespya.blogg.se/
Postat av: Vomit

asså jag är fortfarande skit lack på den där luigi jäveln! //Vomit

2011-08-09 @ 16:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0