SPYA :D

Tjenare, nu ska jag berätta för er hur man trycker in en makaron i örat så den kommer ut ur den högra näsborren!
1. Koka en makaron (om ni inte vet hur så kommentera så visar jag i ett annat inlägg!)
2. Lägg den på ett fat (helst blommigt) och sätt fatet med makaronen vid fönster kanten och låt den svalna
3. När den har svalnat, ta makaronen (med en pincett) och tryck in den i det väntra örat (tryck inte in pincetten också, det gör ont, tro mig! Jag har gjort det själv...)
4. När du har tryckt in den i örat så ska du lägga dig på en solstol i regnet, ligg på den högra sidan så att makaronen glider igenom örongångarna och ut ur näsborren! KLART!!! Enkelt va?!
Ha en spyig kväll och sov i din mormors spya (det kommer jag göra)
//GAG :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0