Svar på frågestund

Tjenare! Nu tänkte jag svara på några frågor här på bloggen!
Snigel frågade:
Tjena! Din favoriträtt!!

Svar:
CHOOBRE! Jag har många favoriträtter, min en som är den absoluta är lingonsylt med Vomits blåbärskräm!

Petter frågade:
Tjoo! När fyller alla ni år?
Kan ni visa en bild på eran familj?
Favoritdjur?
Kram Petter

Svar:
Hej Petter! Våran ålder är tyvärr hemlig men vi kanske avslöjer det någongång ;)
Självklart kan jag göra det i ett annat inlägg! Det är såhär att vi har inte samma familj men jag ber Puke och Vomit att leta upp en bild på deras familj och så jag gör det också! Mitt favoritdjur är Igelkott! Dem är så söta! Hoppas att du fick svar på dina frågor Petter!

Carolina frågade:
Äcklig blogg!!
Men en sak gillar jag, det är Puke! Hon är rolig (för det är väl en tjej?)
Frågorna: Vilket/Vilka program använder ni för att göra alla snygga bilder??
Kram Carro

Svar:
Tack så mycket!! Puke blev väldigt glad för kommentaren, Puke är en tjej ja!
Vi använder många program, Photoshop, Doozla, Paint och Paintbrush!

Anonym frågade:
Hur ser ni ut? Kan ni visa en bild kanske ;)

Svar:
Självklart kan vi göra det! I ett annat inlägg!

Lovisa frågade:
Hur länge har ni bloggat? :)

Svar:
Hej Lovisa! Vi har bloggat sedan den 8 Augusti 2011! Så vi började i förr igår!

Per frågade:
Vad äter du till frukost?

Svar:
Tjenare Per! Jag kan visa vad jag äter till frukost i ett annat inlägg!

Det var frågorna hitills! Men kom ihåg att ni kan fråga mer och frågestunden slutar på Söndag den 14 Augusti
//GAG :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

var med och ställ några frågor i min frågestund på bloggen!

http://nellun.blogg.se/

2011-08-10 @ 12:51:24
URL: http://nellun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0