Top Secret!!

Detta är min största hemlighet i hela världen! Ni får inte säga till någon! Okej såhär ligger det till:



I går så råkade jag sätta mig på Vomit´s mormors "fin" vas (Den såg ganska "gubbig" ut) men sen så åkte den upp i röven på mig (det var den SKÖNA delen) men  Vomit´s mormor skällde ut Vomit i stället för mig som hade på något mystiskt sätt gått upp 3 kilo av den där Himlans vasen. Nu är jag rädd att Vomit ska cutta mig med sin kniv som han brukar cutta sig själv med! Men det kommer bara hända om jag spyr upp vasen!! Jag ska försöka hålla mig...

Annars så har det inte hänt så mycket förutom att vi har fått 1 BESÖKARE!!!! Det är REKORD! Men den besökaren kan ha varit mig själv...



Puss puss!    //Puke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0