EMIL I LÖNNEBERGA :P

Hellu! HAHAHAHAHAHA!!! JAG DIGGAR DET JAG SKREV I BÖRJAN!! HAHAHAHA! I alla fall, idag har jag kräkts fem gånger
1. Jag kräktes på morgonen då jag skulle ta min första tugga av min räkmacka... men jag spydde på den (jag la tillbaka den och Vomit tog en tugga av den utan att han var medveten om det... EUW!
2. Jag gick på dass och spydde av min bajslukt...
3. Jag såg en gubbe på gatan som var så ful så jag spydde! Ni fattar inte hur ful han var!!!!
4. Jag, Vomit och Puke lekte sanning eller konka... Jag var tvungen att äta upp Pukes bajs, EUW!
5. Jag halkade på Pukes spya och spydde själv...
Det var min dag det!
Gubben såg ut som en blanding mellan den bilden och den här...
Ni förstår nog...
// GAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0