sooo lonelyyy!

Asså Puke och Gag skriver aldrig längre! det käns lixom som om jag är den enda människan kvar på jorden! jag känner mig som en igelkott som vandrar omkring helt ensam...
För en vecka sedan gav Gag mig det här
Och sa: "spring efter de där polisbilarna och skrik polis polis potatis gris!". Jag frågade varför och han svarade: "det är den familjetredition!". Då sa jag: "om det är en 'familjetradition' så är set väl du som ska göra det!?". Då svarade han: "var inte dum, då skulle ju poliserna tro att det var jag som gjorde det och gripa mig!". Då sa jag: "men om jag gör det så händer ju det mig, så vad är skillnaden!?". Då sa Gag: "skillnaden är att du inte gjorde det!" Jag förstod genast vad det var han menade med det så jag ringde pizzerian och beställde två pizzor istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0